5 sep

nu är det redan september! hösten kommer krypandes i nacken på en, det kännde jag idag när jag var ute o gick med min hund! visst solen sken, men det är inte jätte varmt!

veckan så här långt har ja jobbat o tjänat pengar : ) känns bra! jobbat med en annan lina :) lika gammal som jag o nyinflyttad i lilla höör.. hon är jätte trevlig !

ledig idag o imorgon! sen jobbar man hela helgen!

Ikväll ska jag in till Grappa snacka skit med ellen o emma över en kaffe eller ngt :)

imorgon ska jag in till eslöv med sofia! hon ska göra hårförlängning hos Molly, så då ska jag passa på o köpa en hårinpackning! behöver en bra till mina hårextensions... kanske besöker min moster efteråt, hon bor ju i eslöv .

jägers på lördag kanske?

Grattis till pernilla som flyttat nu! fick sin nya lya i eslöv i måndes! hoppas du kommer trivas gumman :D soffan e min ;) haha! kommer på besök nästa vecka =)

bye so long!

image262

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback