arbetslös

hejhej!

ja då har jag gått hemma en vecka nu, jobbade sju dagar inan..alltid något.. väntar på att de ska ringa snart igen, är ju bara timanställd så vet ju aldrig när ja ska jobba, jobbar bara fall ngn har semster eller är sjuk el ledig . så ibland blir d lide mkt o ibland inget alls..rätt bull o inte gå på schema! men bättre detta än inget alls... svårt o hitta jobb. Men trivs här inom vården så vill ju inte ha ngt annat..vil ju jobba med lina!! önska vi alltid var arbetskamrater : ) men vi jobbar nog ihop snart igen!

 igår vaknade ja sent (som vanligt ) satte mig på msn o nörda, så skrev carro att hon ville till nova, pank som jag var med bara 362 kronor på kontot sa ja okej då..så vid 3 körde vi in till nova : ) trevlig,t kolla runder, hon shoppa som en galning! haha men för min del blev d bara en klänning på gina. hade inte råd egentligen, så nu står ja här med 26:- på kontot :S o lönen kommer om 12 dagar.... vi käka på Mc donalds med ! gott ! ibland är det gott, men då måste man vara bakis (som jag var haha ) eller extremt sugen..fast Mc donalds är bara skit o fett egentligen ...vi satt på donkan typ två timmar haha..snacka om allt möjligt..massa garv o skit som vanligt =p vi är så flummiga.. men det e sjukt d vi prata om helt sinnes! konstig människa det där carro.:P

sen kom vi hem vid sådär kl åtta på kvällen åkte hem till carro kolla på den nye beck! den var ju bra... sen var det sov time så hon körde hem mig! skönt o ha ngt o göra när man bara går hemma ia.f..

o idag ska jag gå på den nye dansen som startar på glädjehuset idag! wiii!

hoppas mikaela följer med .

pussshaaaaaaaaaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback