Bonne Lina & nyblivne bonne Lina :D

Lina kallar mig bonne o hon e den nyblivne för hon har flyttat hit från malmö :P hahaha igår lyckades ja äntligen få med mig lina till jä'gers =) efter ett långt tjat hehe..förstår henne hon e van vid malmös uteliv o detta e bonnigt :P haha o hon skulle upp 6 dagen efter, men det gick jämt ut ja fick lida i lördes morse efter vår utgång i fredes ;)

förfesta hemma i linas uber snygga lya drack cider o baccardi apple =) åt chips lyssna på good muusic! sen vid elva kom ellen o hämta oss, begav oss till jägers lite tveksamt om vi fick komma in, det var ju 20års..men d gick ;) sen dansa vi, blev bjudna på goda snapsar =) haha så mkt drack vi, kanske lite för mkt hehe! Lina blev uppraggad av massor! ingen känner ju igen henne, hon är ju inte härifrån : ) skjutsen hem var skit svårt! ringde allt o alla, men näfan! fick tillslut lifta hem med några snaggade typer med skinnjacka, ett sånt gäng typ :p hahha kom hem kl 04.00 :O stackars lina!! börja 6 sen, hon var sjukt trött o försov sig till jobbet! haha! :D lite bilder blev det med som ni ser nedan,

min helg har varit kanon! tack gott folk! o tack Linis : )  kommer verkligen jätte bra överens med dig, tur du flytatt hit :) hoppas vi får skoj nästa helg med, ska få en VIP biljett till malmö av henne till ngn fest med thai buffé! sen ska hon guida mig runt till alla discon i hela malmö, har ju dock aldrig testat stor staden =P

KRAMIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback