Depressed!

jag hatar när dessa dagarna kommer... väntade bara på det..varit glad nu ett bra tag..men dessa dagarna kommer med jämna mellarum genom livet så e det bara..o ibland vet man inte varför man blir deppig! detta piss vädret gör ingenting bättre heller! helt grått o trisst! just nu känns inget kul! har haft en skit tråkig helg, o ska jobba nu i veckan! *drygt* ingen sol, ingen som messar eller ringer ens mobil! ALLT E HELT DÖTT! precis som ja inte finns mer ?

hatar o må såhär, det känns skit! har inget o se framemot heller nu... bara går hemma eller jobbar eller tränar.. hm? is that it? finns d inget mer kul i livet?

så vill inte ja ha det! måste bli ändring! kan ingen hjälpa mig! ta mig utomlands i några veckor tack! till sol o bad o relax ! Thailand låter väl bra ? hade vatt skönt o ligga på stranden o ta sig en lååååång funderare över sitt liv .

I need some loooove !

image261







Kommentarer
Postat av: Pearlie

gumman.. du kan komma o så kan du o jag bada i mitt badkar o ha mysrelax hemma hos mig sen i veckan.. inte direkt thailand men om vi solar solaruim blir vi bruna iaf.. o sitter vi i bastun svettas vi.. nästan som i thailand gumman ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback