Fredag !

hejhej!

ledig idag ..skönt :) dagen har inte bestått av slappande ( för en gång skull när ja e ledig) utan upp klockan 10 typ, käka frukost , som bestod av en ägg macka och en skål med kräm och ett glas tranbärs juice ! gick med doggelito! sen tog tåget till eslöv, köpte en söt blomma, träffa pernilla :) kolla hennes nya lya! den var ju fin! träffa hennes galna katt bam med :) sjukt söt! .han kan både vinka o dansa haha :D gosig! vi kollade på en film o snacka om allt möjligt....

sen begav ja mig hemmåt i ösregn. tur ja hade bilen på stationen i höör :S sen kom ja hem duscha gjorde mig i ordning, ner till torggatan nio i höör, käka med rebecka :) såå mysigt där e ! vi beställde in varsin nachos tallrik med köttfärs o sås o grönsaker :) gott :)sen tog vi varsin brownies med vanilj grädde och jordgubbar :) helt snygg var det upplagt . riktigt gott, brownien var som kladdkaka med stora chokladbitar i! sen drack jag en after eight latte ! mätt som fan fort.f haha spenderade 160 spänn på enbart mat :P guud asså!

sen efter d vid nio tiden träffa ja tina åkte till älvkullen i höör kolla på hennes lillebrors band som spela! riktig bra! rockigt var det :) sjukt grymma faktiskt!

o nu sitter jag här trött som en åsna!

malmoe i morgon, ska bli skoj Linis : )


image287image288image289image290

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback