mitt i veckan !

idag är det onsda ! och det är typ mitt i veckan..snart ihelg igen ju! wiiii :D

igår gjorde jag inte så mkt på dagen städade literhär hemma o så, sen klockan sju var d dags för den nya dansen på glädjehuset =) africa workout =) mkt kul!!! ska gå dit varje tisdag lätt . fick med mig mikaela oxå =) sen sov hon hos mig, vi kolla slutet på idol hyrde en film o så.. vi såg Nina Frisk! haha inte ngn man rekomenderar kanske .

idag vaknade vi vid nio av att jobbet ringde o trakasserade oss båda! haha men ingen av oss svarade, vi palla inte jobba ida :p sen kunnde inte vi somna om utan låg o snacka tills klockan elva, sen gick vi upp körde in till höör tog en fika på boijertz : ) satt där 1-2 timmar :p skit trevligt..käka bulle o kaka o allt ! sen gick vi o kolla lite kläder i de små butikerna vi har i höör...Falkenklevs hade utförsälning massa kläder för 75 spänn .

sen körde ja hem henne till tjörnarp . o nu sitter jag här ! dags för step på gymmet kl 18.00 : ) tills dess vad händer då????

Jobb imorgon ia.f  med Lisbeth! 7-16


Stensons på fredag =D verkar hända mkt där, två killar från tv 5 kommer dit, där ska vara skummparty gyttjebrottning, kareoke o massa mer... haha

ska på förfest hos pernilla innan : ) några tjejer ,sitta o käka middag o dricka spriiiiit =D

see yaaaaa


Kommentarer
Postat av: Slellen

Jag ringde dig idag Laiiner! Trodde du jag var jobbet? haha! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback