Puben i Malmö

Tja!
Igår var jag med Lina ute på några pubar i malmö. helt okej.. först gick vi till ett nytt ställe som henes kompis pappa öppnat . bjöds på thai buffè . massa galna thailändare överallt..haha usch vad jobbigt!
sen träffa vi några av hennes killkompisar gick till lite olika ställen . tog en cider och en öl o några goda drinkar :) brukar inte veta vad för drinkar ja vill ha så ja kör alltid med denna: "bara blanda en god åt mig " haha dom brukar bli grymma :D fick en röd o en blå igår :P med jordgubbar på kanten : ) helt fint. den ena smaka lite sött o den andra smakade cocos.

när vi suttit ute ett tag så ville lina till escape, men mitt sista tåg gick. 00.53, o ja hade lovat att gå ut med hunden när ja kom hem för pappa va inte hemma. så ja kunde inte följa med, men hoppas du hade kul Lina! nästa helg igen ska ja med till slakt i malmö.. ska bli spänannde...

idag gör ja inte mycket mer än att slappar... hehe vaknade kl 13.00... helt trött...somnade vid 04.00...:S

slapp åka tåget hem själv igår ia.f. en killkompis till lina skulle till eslöv, så han gjorde mig sällskap:) riktigt snacke sjuk typ det där :) haha men skit trevlig var han .

här kommer lite bilder från igår .

see ya, dont wanna be ya! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback