Trött

fy fan sovit kanske tre timmar inatt :S usch! festade igår med min arbets kamrat =) hehe slutade nio, o skulle börja kl 07.00 idag :S vi jobba för det första ihop igår jag o Lina, skit roligt : ) sen när vi slutade så stack vi hem till henne o satt o drack o så, duscha med givetvis haha ;) sen begav vi oss till torggatan 9 i höör, satt on drack o flamsade! mkt trevligt! o fy fan va söt liten lägenhet Lina har i höör =) helt avis ! ikväll slutar lina jobba kl nio ska försöka dra med henne till jägers, nu e det hon som börjar tidigt imorgon! haha tycker hon kan hänga med så hon vet hur ja kännde i morse ;) heheh... tycker lite synd om Lina för hon e typ nyinflyttad från malmö. o hon skämdes igår när vi gick ut i höör! haha lide bonnigt tyckte hon =P så hon e väl inte jätte glad för jäggan!

e riktigt trött, hade en halvtimmes rast idag, men råkade somna så låg där en timme haha! så lisbeth kom o drog upp mig sen =P lite pinsammt ja...

fogdaröd firar 100 år idag så vi var ute på området med de gammla o kolla på en utställning o när danne stråhed sjöng, fy fan va tungt det var o köra dem o vi e som vanligt mobbade av de andra tanterna som jobbar eller utnyttjade! så dålig stil!

Nä nu ska jag röja undan här hemma lite , hoppas på utgång ikväll...

image266


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback