3 dagar av denna veckan!

tiden går verkligen fort asså..

sist jag bloggade var i söndags (på dagen) då jag var ute o gick i skogen! på Kvällen blev det en liten tur till Eleonore=) vi skulle till ELAN och käka! Åt jätte god mat, pratade gammla minnen o flamsade! jag åt Fläskfile m pommes och bearnaiesås! och sen till efterrätt banana split! Guuud så mätta vi blev! efteråt körde vi hem till henne och kollade film! och mös med hennes nya underbara kise =) Zigge! helt kolsvart o sjukt söööt!

sen framemot natten körde jag o lilla forden hemmåt...

Måndagen spenderades med carro! vi var ute o gick en runda i byn(som vanligt) härligt, är mkt sol nu för tiden ute!

sen duschade jag, åt middag o så.. sen åkte jag hem till carro framemot kvällen.. kollade på olika disney dags avsnitt, som vi hade inspelat här hemma=) gammalt, men skit kul! sen kollade vi på Beowolf&Grendel! den gammla skolpjäsen vi spelade när jag gick i 5.an :P när 8-9 var huvudrollerna! carro älskade den ;) haha eller tvärtom!

sen körde vi in till Mc donalds o åt lite där (en riktigt impulsgrej) och köpte lite godis :S o fortsatte ett filmmaraton!

..och nu över till Tisdag (igår) vaknade kl 10.00 gick upp och åt.. gjorde mig i ordning, skulle hämta Elli! vi skulle till Nova! trevligt.. Gick o kollade i affärer.. åt en god wok-måltid.. flamsade och drack smooties=)

Efteråt körde vi hem till henne o kollade på massa serier! åt gott hembakat bröd m ost och fikonmarmelad =) o drack te! mmm! sen bjöd mamma Ulla på mat! hembakad vegetarisk pizza =) gott de med! o ananas till efterätt.. sen fortsatte vi kolla serier med Ulla! o drack ännu mer te ;)..

Vill så gärna ha en ny parfym, men vet inte riktigt vilken fort.f är väldigt inne på Raulph lauren HOT! i lila förpackning! luktar så sött o gott!

får se sen...

Nu ska jag gå o städa lite på mitt rum.. men vi har inget vatten i kranen så ja kan inte damma på rummet! o kan inte dricka!! eller tvätta mig!! blir galen.. dom har inte förvarnat heller.. oooo blir så arg på alla arbetarna här utanför!!!

Imorgon måste ja träna! ända dagen denna veckan.. har bara slappat än så länge!

see yaa ..

image834


Kommentarer
Postat av: carro

lite ändring här ju, hehe tjuusigt:)

2008-04-10 @ 10:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback