Dagarna som gått..

Har fyllts med glädje,sorg och ja typ allt..blandade känslor..
efter torsdagen tror jag att både jag och Mikaela inte riktigt mådde bra..hade ont i huvudet och så.. ja hade svårt att sova, var helt rädd.. det vi gjorde, hade inte många vågat göra! men det är totally worth it! som man säger på engelska!

Tänkte inte berätta om vår hemlighet här, det är mellan oss vad dom hände! men är ännu gladare idag över att ja har mikaela, har ja iofs alltid varit.. men efter att höra vad som ligger bakåt i tiden så känner vi det i våra själar :)
syster Mikaela <3

Och det som ligger i vårt undermedvetna kan du få fram! bara du vill & tror på det! och vågar..

Och jag vet oxå som ja alltid vetat, att jag har min mamma vid min sida var dag! hon har inte övergett mig, hon finns med mig o stöttar mig så gott hon kan!

 och jag ska inte känna mig dum & värdelös.. för du som e så fin, som mamma uttryckte det..

...................................................................................................................................................................................

Igår var det kalas hemma hos mikaela! hon fyllde 20 den 1april! det var trevligt=) god mat & vin, singstar o mys!

får några bilder av henne sen!

nu ska jag snart ut en tur o gå i denna vackra skånska skog!

Take care

image833






Kommentarer
Postat av: mikaela

Ölskar dig syster yster

2008-04-11 @ 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback