Ge en sol till jordens barn!

Idag har jag slappat,slappat o åter slappat.. fast slapp göra det själv ia.f : ) Lilla fia-fisen kom på besök idag! lääängsen vi sågs! hon har fullt upp med skola,praktik o sin kar! och ja har fullt upp med mitt..

Men vi fikade här hemma när hon kom hit.. bytte "sen julklapp" haha.. och satt vid datorn, gosade m katterna o pratade o hade trevligt! får ses snart igen, händer ju FÖR sällan!..

.. sen efter Fia åkte hem var Lina igång med stor städning (igen) haha! har man inget annat bättre för sig så varför inte? drog fram nya lakan,damtrasan och dammsugaren i högsta hugg! och bytte påse i min papperskorg och vattnade blommorna! och sen städade jag på toaletten..o till sist så diskade jag åt pappa.

.. sen nu ikväll har jag varit o tränat : ) Tränade Core och aerobics! skönt!

nu har ja duschat.. mmm mitt hår luktar super gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback