Helg!

Idag är det lördag och jägers står på scehmat! (lite omvända planer, men vi får nog fan kul ändå!! )

Igår var det Fredag, jag jobbade på Björkvik från 8-16.. Det gick bra.. var på vaxsjön efter Lunch o fikade o solade lite med ett gäng! På kvällen var jag helt död! somna efter jobb, vakna och packade lite inför resan.. kollade tv, gick o duscha o sen decka jag igen! faktiskt rätt skönt..

Såå Nu är allt packat! Då Blir det avfärd till RHODOS i morgon bitti :) ! Kommer inte bli någon sömn för mig, i och med jag ska festa! =p

Skönt och komma från detta skit ställe!

image841

Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas du har d bra=) ja åker imorgon, haha ska bli festligt:D Hörs nästa vecka:)puss

2008-04-29 @ 20:09:05
Postat av: Ellen

HEJ SNÄCKAN!
När hade du tänkt komma hem? Borde väl vara hemma nu? HOPPAS DU HAFT DET SUPER! :-) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback