Helgen(!)

Hmm ja vad ska man säga? GALEN!! haha! Ska gå i ordning från och med fredag tils idag.:)
Fredag; Var jag först på en arbetsintervju på en försskola i snogeröd, carro körde mig dit! gick bra, ska dit och prov jobba sen i Maj.
Sen efter det körde jag och carro till Nova! handlade äntligen en parfym! och två par ballerina skor! så skönt med sånna.. Sen käka jag god bakpotatis m skagen röra :) mm! o sen sist men inte minst tog vi varsin smootie, sen körde hemmåt..
Kvällen var menningen vi skulle hem till Maddes Mormor o sitta där o dricka (hon passade nämligen mormorns lght) så dit stack vi vid 19.00 tiden..Börja käka massa godis, och grönsaker m dipp m.m. helt sjukt mätt :S och korckade upp en vinare. (fick sånna magproblem den kvällen, sjukt uppsvälld mage :( )sen stack vi upp till puben i höör, satt där tills dem stängde! sen blev vi bjudna på efter fest! haha! träffade både gammalt/nytt folk! det var trevligt.. satt o drack (inte jag) o snackade till 05.00 på morgonen, sen tippa man hemmåt o var as trött!

Lördag:
Vaknade upp rätt sent, hm vad händer idag? joo det blev att jag,annika,carro satt i annikas lilla lägenhet o lyssna på musik o drack vin! hade rikitigt trevligt=) kom flera folk sen.. b.la Linis och patrik o hans vänner..

Blev helt galet tillslut, Patrik hade med sig en sån cool vän , en lång gubbe med skinbrallor och långt lockigt hår! haha, såg inte klok ut men cool var han! vi kalla han för KING;) slutade med att jag o annika hamnade i en bil kl 05.00 på morgonen på väg till hörby på fest! haha! så det gjorde vi, annika tog med sin lilla hund .. satt o festade till 08.00 på morgonen..drack massa groggar o öl! (bläää!!) sen skulle vi försöka sova lite sen på morgonen, gick inte så bra..vi skratta för mkt o var helt väck! sen börja solen skina o då ville vi ut! så altså ingen sömn igår!!

Kom hem vid ungefär 12.00 på söndagen sen.. käkade o duschade.. sen kolla tv.. Annika hörde av sej sen vid 16.00 tiden, vi bestämmde vi skulle beställa hem mat, carro var helt seg så hon stannade hemma! så jag begav mig till annika o vi beställde flott mat! satt o krängde o kollade på massa Film O tv! mysigt!

.. sen inatt fick jag äntligen sova!! =) vaknade av massa mess, bestämmde mig för att träffa Elli! vi åkte ut till vaxsjön ohc gick runt skogen och sjön! så sjukt underbart! :) sen körde vi o käka mjukglass.. och sen har vi solat lite solarium kan behövas!

och nu sitter jag här, måste städa på mitt rum! (ovanligt stökigt för att vara mitt rum:S )

Bilder från helgen kommer senare...


veckan består av: Massage,träning,solarium,jobb m.m.. upd kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback