Måndag!

sol,sol älskade sol : )

igår var det måndag, då var jag o sandra ute o gick i solen i över en timme =) så himmla underbart! inte ofta man träffar henne! har alltid så mkt och prata om när vi ses och vi har alltid lika myisgt : ) Frisör stolen väntade på mig lite över 14.00.. sandra traskade med mig dit, o satt o väntade med mig =) håret blev jääätte fint.. lite mer sandblondt.. hon la i lite olika blonda nyanser! lite mer liv i det med.. inte den där gula fägen lixom..

köpte ett shampoo med som tar bort grönt, sånt som vi i Höör får av vårt vatten..där e så mkt koppar o kalk m.m. :S

senare på kvällen blev det ett Weightlift pass! härligt, tog i som aldrig förr, blev as svettig och höjde faktiskt vikterna i går :)

nu ska jag köra och handla en present till Mikaela!

Grattis på din dag gumman!

image817

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback