Medlemsfest!*

..Har inte kunnat blogga på några dagar för bloggsidan har varit stängd..:S
men nu ska jag skriva om helgen! eller närmre bestämt lördagen då det var medlems fest på mitt gym! alla medlemar fick ta med sig en ickemedlem då tog jag med mig carro! vi kom dit kl 18.00 då när joel(ägaren) stod o delade ut massa lappar! vi blev lite rädda o tänkte vad e nu detta?!? o så hörde vi något om bordsplacering o så! usch =P haha!" alla fick ett kändisnamn påklistrat på ryggen. så skulle man gissa vem man hade genom att fråga folk om personen! fick bara ställa JA eller NEJ frågor. jag listade ut mitt ganska snabbt i ochmed carro skratta o jag kunnde bara fått den värsta! DILEVA! haha! som vi skratta åt det hela kvällen!

sen satte man sig på sin plats!, där man hade ett uppdrag som låg skrivet på en pappersbit! mitt uppdrag var att ställa mig upp mitt i maten o börja stretcha! haha.. andra hade att dom skulle yla eller skåla för kungen o vårt fosterland! o carro skulle prata engelska ! haha.. en instruktör hade att hon skulle upprepa sitt namn gång på gång..

maten var jätte god.. jätte stort buffe bord! vi gick o plocka några gånger, sen pratade man lite med sina borskamrater, drack sitt vin.. o sen delades det ut priser till dom som tränat mest under 2007
 o.s.v

sen började man dansa lite =) ja och carro dansade nog mest! sen sjöng vi kareoke ute i entren! där stod skit många hela tiden! skoj=D & BodyPump tränaren o massösen var oxå På G, dom dansa vi med oxå haha.

Och en galen utlänning, som festa som en king! haha.. hon hoppade och dansa och slängde sig över oss! helt galen kvinna.. hon var väl 30 kanske! =P guud som vi skratta åt henne.. HAHA! o hon sa såå roliga saker med.

sen framåt natten blev vi bjuda på Bowling av ett gäng killar! haha.. vi smet med o bowlade in klackas vilket e olagligt, så vakten blev kinkig=P haha..  jag bowlade som love o carro som syrra! hahahahhaa.. va fan e det för namn lixom??

sen gick vi in o dansade lite til efter det! instruktörerna o ägarna var fullast o galnast! sicken syn!

kl 01.00 ungefär kom hansson o hämtade oss!! oooh så skönt det skulle bli att sova =0)

men det var en rolig fest =0)...

söndagen spenderades med Eleonore =) kollade film o åt popcorn o dippa =) kollade på Wallander och sen på swinfan! skit äcklig film :S

nu sitter jag här, o det är skit varmt o fint ute =D ska nog ut o gå...




Kommentarer
Postat av: Elli

Hihi. CP swimfan ;) blev håret bra sötnos? :)

2008-04-01 @ 12:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback