OC

Vem tycker inte Oc är bra ? det finns nog ingen som inte tycker det.. har alltid kolla det när ja haft tid och sett att de går på Tv, men aldrig riktigt följt det..

har börjat kolla på det från början hemma hos Carro.. Man kan verkligen inte sluta se på det!

Carro, jag kommer snart och kollar på fler!!! =P

den är verkligen Bra,underhållande,roligt,sorligt och gripande.. Nog något av de bästa Amerika har skapat..

Och denna varelsen här nedanför har verkligen världens otur (Tycks känna igen mig en del i honom, om att ha otur)

för så fort något bra händer, lämnar det en bittersmak och blir dåligt till slut..

Dagens Pudding : RYAN- BENJAMIN MCKENZIE

image839


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha! Då har du mig här som hatar OC! Tål bara inte de. :-) Vi får ses snart Laiiner! ! !

Postat av: Ellen

Haha, just de, hade jag nästan glömt bort!
Jag tycker vi ska åka till skånes djurpark! Fast inte lika svettiga och flottiga som sist! ;-)

2008-04-17 @ 11:31:56
URL: http://www.slellens.blogg.se
Postat av: big sis

Här är länken till taxfree om du vill kolla. Puss!

http://www.mytravelairshop.se/default.aspx?bookingNo=15961591&tourOperatorTag=VIN&depDate=27-04-2008

2008-04-19 @ 18:36:50
URL: http://emma85.blogg.se
Postat av: carro

Klaart, imorgon? Onsdag? Torsdag? haha sinnes sjukt.. Nä men vi höörs, för box-(en)(arna) ska du allt få se:) går ju inte att man inte har sett dem:) Kisss

2008-04-21 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback