På bättringsvägen!

Äntligen känner man att man blir frisk denna gången med!

..Fick en överaskning på posten igår av min syster! Ett litet paket med ett choklad i och ett krya på dig kort :) så himmla snällt! Tack till Stora syster och Zorro som tänker på mej! <3

Idag har jag varit på massage igen, skönt. Hade behövt gå 1 gång i veckan om ja skulle bli bra i musklerna.. men har inte råd :(

Kanske ska sälja Aloe Vera produkter åt min massös, hon e så snäll, tänker alltid på mig och hur jag har det med jobb och så. Så erbjöd hon mig detta! Man kanske säljer 1 dag i veckan, men blir lite fick pengar ia.f..

Fått massa broshyrer o sånt som jag ska läsa igenom och en liten DVD-Film.

Tror jag har den snällaste och omtänksamaste massösen i världen : )

Nu ska jag kolla lite tv o så.. Bye Bye!



"Fast där finns miljoner människor i världen, kan man ändå känna sig så ensam"



image838


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback