Saker om mig..

Namn:  Lina
Smeknamn: Linis, Linisen, Laiiner
Födelsedag: 880315
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blondt

FAVORTIER
3 bästa: Vännerna,festa,shopping
Färg: Rosa
Plats: Utomlands
Land: alla varma länder:)
Författare:-
Spel: -
Drog: datorn,mobilen och kläder!
Film / serie: Scrubs
Affär: H&M & Gina
Tidning: Vecko Revyn

BRUKAR DU..
Gnälla: ibland..
Skrika: ibland..
Sova:har oftast svårt för det!
Ha ångest: JA
Skada dig själv med flit: Nejj
Vilja dö: nej, oftast inte, fast ibland känns livet förjäkligt
Drömma mardrömmar: JA
Ta droger: Skulle aldrig få för mig!
Försöka vara annorlunda: Nej, tycker jag e jätte bra som jag är!
Klä dig i svart: JA
Röka: Ibland
Hata folk: Ibland
Lita på folk: Njääee..

HAR DU..
För många vänner: Har många bra vänner : )
Tvångstankar: lite..
Skada: tror inte det
Färgat håret: JA ofta
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Japp, i navelen
Tatuering: Nej, men ska skaffa!
Gjort bort dig rejält: Jadå, många gånger...
Bra självförtroende: Nej
Kysst någon: Japp...
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp...
Varit kär: JA
Dumpat någon: JA
Blivit dumpad: JA
Varit otrogen: Verkligen inte
Rymt hemifrån: ja ;)
Gjort något olagligt: Inte vad jag kan komma på

ÄR DU..
Förstående
: JA, nästan för mycket
Osäker: JA
Intressant: Yes
Hungrig: Alltid
Barnslig: rätt så :P
Skoltrött: usch ja, alltid!
Rolig: helt klart!
Pratglad: mm..
Frågvis:  sådär
Hälsosam: För det mesta ja
Uttråkad lätt: nja
Ansvarsfull: sådär
Besatt: Nix
Arg: mm, ibland
Laglig: Ja?!
Svår: Ja, för det är jag!
Bra på att ge komplimanger: sådär
Bra på att få komplimanger: mm:)

VEM..
Saknar du: Min Mamma <3
Kramade du sist: Mikaela
Vill du slå:Ingen
Kysste du sist: hemligt
Skrek du på sist: ingen aning..hansson? haha
Vill du vara som: Ingen
Sårade dig sist: ******
Gjorde dig glad senast: Mitt Medium kerstin!
Fick du sms från senast: Zander
Ringde dig senast: ett jobb..

HUR..

Går du:  sjukt snabbt
Svarar du i telefonen: Ja hej det är Lina!
Fördriver du tiden: Träning och sitta framför datorn!
Mycket pengar har du: inte mkt =(
Bäddar:Alltid!
Många stör du dig på: usch många :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde sillen hahaa.

2008-04-08 @ 12:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback