Sjuker =(

Legat hemma och varit sjuk några dagar nu! och inkl över helgen!!! såå bull! inte kunnat göra ett piss..

Förra veckan har jag bara tagit d lugnt,tränat, träffat SOFIA Och Haft mys kväll med Elli o shoppat lite på Nova =)

Mkt trevligt tycker ju jag dårå.. Köpte några klänningar På Gina och ett par skit snygga svarta/rosa Pumps på DINSKO! o sen köpte jag världens gulligaste rosa scarfs m guld glitter i .

köpte en klänning som ja föll lite extra för på Gina, en serise söt =)

Sen idag åkte ja ut o handlade för mina pressentkort på ÖNSKA i Höör! fast ja kännde mig rätt kass =/

Men resultatet blev :coola färg-glada bakskålar och ett paket med: rödvins glas,vitvins glas och groggglas =) och sen blev det 15kr över och då köpte jag en gul fisk i glas=) så söt!

sen begav ja mej till CITYGROSS! köpte två par coola mönstade bringare, kaffe/choklad muggar (vita med svart mönster) och ett gäng färg-glada snapsglas! Kul och handla sånna saker! Ska man ändå ta av sina sparpengar kan man lägga det på sånt också ju!

sen efter det har ja bara fortsatt slappa! Måtte jag bli bra snart!

* Är så himmla glad över att syrrans katt kommit hem igen! ååh lille zorro! du skrämde oss. Han var borta i 8 dagar! usch! nu får han hållas inne ett tag :) *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback