Solen skiner..

Våren är ju äntligen här och vi får hoppas att den håller i sej.

Nu är snart denna veckan slut igen :S het sjukt. Onsdag redan idag!

I Måndes träffade jag ju Elli : ) vi gick runt vaxsjön, såg skit söta videkisar=) ooh dom är så söta! Sen åkte vi till Eddiés och käkade mjukglass + att vi solade solarium. Himmla mysig dag =)

tisdes (igår) var jag först på Massage! skönt, fast lite ont med! ,sen senare på dagen körde Jag,carro och annika till City Gross och flummade runder.. sen åkte vi hem till carro.. käka lite, satt o slappa och kolla lite Oc!

Onsdes(idag) ..Har jag inte gjort så mkt ännu, sovit länge,kollat tv, käkat och varit på apoteket o köpt lite saker..

Imorgon är det torsdag å då får jag se vad jag ska göra..

Fredag är det jobb ia.f

LÖRDAG E.M.D JÄGERS!!! WOHOOO!!

image840


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback