The spirit of yesterday .

I don`t remember the days, don`t remember the place
But i wish u were mine in the moment of time
i call the spirit of yesterday , the spirit o yesterady
i wanna know .
what was I? and who were you?

1,2,3,4,5,6... minst! men vem är den rätta?

På Torsdag görs en alldeldes speciell sak.. och jag kan inte säga annat än att jag är så spänd,rädd,skakig,glad på samma gång!
om det funkar får jag reda på såå mkt.. kanske mkt saker här i livet bli mkt lättare o får en förklaring, kan släppa gammla mönster o gå vidare..

får kanske även veta vilken väg jag ska gå i detta livet

" I call the spirit of yesterday"


image832









Kommentarer
Postat av: Big sis

Shit ska du göra det jag tror du ska?? Då måste du bara ringa mig efteråt!!! Så läskigt, men samtidigt så spännande. Lycka till, puss systeryster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback