080808

det e det bara en gång detta året! coolt datum idag ;)

Idag är det fredag ,min enda lediga dag denna veckan! skulle varit ledig igår oxå men var tvungen att jobba för en annan... jobbade i blå grupp betydligt lugnare..där gör dem allt själv.. , dom är så duktiga att pocka undan där.- och sköter städ o disk och allt själv..så det enda ja gjrode igår var typ att åka och handla med fyra stycken och tog en fika i höör.. skönt :) sen tog jag blodsockret på en för första gången igår! det gick ju bra.. han hade rätt högt, så det fick bli en insulin spruta!

..Idag regnar det som fan! så tradigt!! man vill ju åka till beachen när man e ledig :`(

denna helgen är det oxå kräftskiva och höörs marknad.. så ikväll jag ska träffa Rebecka, ska ner i höör och äta på restaurang..sen får vi se om vi stannar där nere ett tag..är ju liveband och sånt idag & kanske träffar någon rolig människa.. ska bli kul att träffa Bex iaf :)

imorgon jobbar jag.. 7-13..sen ska ja fan hem och sova!

kanske bio imorn? MÅSTE se: Sex and the city the movie!

Nu ska jag äta lite mellamål.. ha det bra alla små filurer .. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback