Full rulle!

med jobb! denna veckan är det jobb exakt varje dag.. sen nästa vecka ledig 1 dag! tar på krafterna, men skönt att gå på schema igen! och pengar får man ju!

Igår slutade jag kl 16.00 körde hemmåt, hoppa in i duschen och bytade om! sen hämtade jag upp carro! vi skulle till nova! jag ville handla för mitt present kort jag fick av niklas och c.o på vår fest! :-)

Och jag hittade en svart kofta! fannas mkt nytt fint höst-igt där inne! och såg en skit snygg skinnjacka för bara 499:-!!! ooh, och pank som jag är just nu så kunnde jag inte köpa den..men snäll som carro var så lånade hon mig pengar :D så blev en snygg höst jacka oxå :-)

En skummis kom fram till oss och ställde massa frågor när vi stod och kollade på fimer.. han fråga vilken parfym vi gillade bäst av två st han funderade på! och ställde fågor om förhållanden och filmer m.m. haha! han gick aldrig! skit skum, lite små bögig med! trodde jag skulle börja gap flabba !! =P

sen käka vi på donkan..sker inte så ofta, så inte så farligt :-)

stannade där tills stängnings dax, då ja köpte en smoothie! sen körde vi hem! sen var det nästan läggedags igen!

... längtar tills min monster lön kommer!




Kommentarer
Postat av: Natasha

Vilken fin jacka du har :)



Kolla in min blogg

http://natasha4ever.blogg.se

2008-08-21 @ 21:24:03
URL: http://natasha4ever.blogg.se/
Postat av: carro

haha serriöst, han måste ha skämtat., lr haft nån dold kamera;) Dönkan va nice som fan;P haha

2008-08-24 @ 13:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback