Höörsmarknad har börjat..

japp det har den..inte för den är så rolig.. :P

..igår var jag ledig, sov jäääätte länge, skönt! plingade Rebecka, och vi bestämde vi skulle ut och äta framemot kvällen! så klockan 17.30 träffades vi i byn i regn och rusk! blev varsin god pizza inne på Höörs pizzeria! med massa flams & trams därtill:)

sen gick vi en runda o kolla på tivilot, och tog varsin lott, hon vann en liten tvättbjörn som jag fcik :) hihi! sen gick vi hem till hennes kar & låg och vilade oss en stund vid tv:n och snackade snusk! alla tre! hahahah så skoj! vi har så sjuk humor allihopa!

sen gick jag & Rebecka ner till tivolit igen, åkte simulatorn! haha sånt e sjukt kul.. man tror man åker på riktigt.. gubben som satt bakom video kameran skrattade när vi gick ut! haha.. vi skrek som små barn..

Trevlig kväll igår med min bettan!

idag har jag jobbat... kom hem strax efter 13..gick ut o la mig o solade och somnade .. fan vad skönt det var!



-vad tycker ni om min nya sommriga skugga? har mixtrat lite med gult,grönt & rosa ..

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina färger! Och fint laggt! Bara nån liten ojämnhet men inget man tänker på såå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback