Lördagen den 9/8

Igår var det lördag! jag jobbade fram till 13.00.. skönt! solen kom och gick lite igår.. men när jag kom hem var det varmt! så jag hoppade i min bikini och la mig ute i trädgården=) tog kanske en halvtimme, sen slocknade jag haha! vaknade av att jag dreglade! haha.. sov nog där ute i två timmar..

sen var det bara dags att gå in...Jag och Rebecka skulle in till Lund och finally se SEX AND THE CITY THE MOVIE!!! =)

Skit bra var den verkligen..den varade i 2,5 timmar.. vill se den om och om igen!!

efter bion bestämde vi oss för att käka lite thaimat..så vi käka lite friterade räkor och ris och biff och kyckling i sötsursås m.m... det var väl helt okej!

.. haha på tåget hem var lite pinsamt! jag hade en vatten flaska i väskan och skulle ta upp den och dricka.. när ja öppnar korken ser ja att det börjar bubbla! och min hjärna tänker: oh nej oh nej snälla..

haha efter 1sekund började det spruta vatten åt alla håll! haha alla på tåget skriker och aktar sej.. ja sitter där röd i huvudet med en as-garvande Rebecka bredvid! folket på tåget jublar och börjar klappa! pinsamt eller? :S


CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback