Monday, bring me some sunshine!

Idag har ju inte vädret varit på topp, så tråkigt! skulle eg. varit ledig men fick jobba 07-09 så inte så farligt :) haha!
efter ett litet ryck på jobbet var ja jätte hungrig.. så ja stack ner till byn och köpte en räksallads baguette och ett blåbärs wienerbröd och en grekisk sallad.. salladen sparade jag till lunch! men det andra mumsade jag på när jag kom hem! :-) sjuuukt gott!

sen gick Lina och la sig och sov i två timmar, vaknade lagom tills lunch dags ! haha.. då käkade jag min sallad! Lugn och skön dag idag..har dock lite ångest, beställt massa från internet :S  shopoholic? nädå!!

.. Zorro zorro vart e du? han har varit borta i snart 2dygn:(     bebis!!

LINAJOSEFINEJÖNSSON








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback