Sista jobbeveckan!

blandade känslor.. så skönt det har varit att gå på schema. veta att man har en fast inkomst över några veckor.. och alltid ha något att göra.. nu kommer jag bli så rastlös!!

..har trivts bra här.. mkt bättre än mina andra jobb jag haft.. och haft trevligt med personalen.. fått nya vänner (elin) =)

alltid kul sånt.. och har trivts bättre med att jobba med så många killar!

Och nu känner jag att ja verkligen kommit in i det, skönt! för det var inte lätt i början! det e faktiskt ett svårt jobb att jobba med psyk& missbruk!

Kommer sakna att inte gå dit på mitt schema,beacuse tomorrow its over :(

får vi se hur mkt jag bli inrigd som tim nu då... för somagt dom är nöjda med mig ;0)

Ikväll kommer syster med kille hem! ska åka med dom upp till H-stad igen efter jobbet imorron! ska vara där i helgen! liten mini-semester för min del :D <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback