Sitter här ännu idag..Blandat INLÄGG!

Idag är jag ledig från jobb, skönt..men har blivit förkyld och har lite ont i halsen :( tradit! men måste orka jobba! men träningen får dock bli inställd..

Om 2 dagar sitter jag här med 14 000 på kontot, skön och VÄLFÖRTJÄNT lön!

..sett massa känslomässiga programm idag om döden och hemskt behandling av små hundar..mår så illa ibland på världen.. dom lät hundar springa 10st inne i burar på snurrande hjul i flera år!! och födde valpar gång på gång..till slut fick inte alla plats då klämdes dom antingen ihjäl eller skjöts.. allt bara för att avla så många hundar som möjligt..sjuk!! jag började gråta..

och sen tänker man ibland på döden..undra hur det är att dö, och hur länge man får vara levandes här under 2000-talet!

På cityakuten jag såg idag, var där en mann som skulle dö.. och han var jätte rädd.. och under tiden döden långsamt tog med honom, så var han både här och på andra sidan.. han "hoppade" llixom lite..såg människor på andra sidan och massa bilder , som en flashback typ.. så innan han dog såg han saker både här och på andra sidan hela tiden, så han blev helt förvirrad.. och så pratade han och svarade både männskor på denna sidan och på andra..

men sen dog han o följde med ljuset och kännde något sort av välbehag.. ja tror det är så på riktigt.. det var nog en riktig bild på hur döden kommer till en..om man inte dör på stört i en olycka då.. för då hinner man inte höra folk på denna sidan.. och tidigare liv e jag oxå ofta inne på i mina inlägg, tror ju stenhårt på det.. och att man ser i en persons ögon om man levt ihop tidigare, man kan även känna genom personkemin med olika folk..

en sak som hände mig för några dagar sen är väldigt underlig..både kul och inte.. vet inte hur jag ska ställa mig till det.. rätt intressant, kom lite som en chock, men något i mig visste att redan när ja träffa personen i februari att detta var precis vad som skulle hända .. detta e ett tecken på att vi levt ihop tidigare på ngt sätt..

det var 1 av grejerna jag tänkt på idag, har oxå tänkt på att jag är lite över 20 nu.. tiden går så fort.. och ännu har ja inte funnit en karl ja vill leva med.. ingen egen lya, vet inte vart ja ska bosätta mig..vilken stadsdel eller land??

vad vill jag läsa till?

såå mycket som inte står klart i mitt huvud..

Under de senaste fem åren har ja ändå hunnit med mycket byten & förändringar i livet.. .. bytat skola, börjat gymnasie,skaffat pojkvänn,fått nya vänner hela tiden, "nytt utseende", rest mycket, fått jobb/bytat jobb! m.m.
och för 6 år sen visste jag inte att när jag var 15 år skulle min mamma dö, det var alltid min värsta mardröm och så skedde det..

här kommer bara några bilder av de senaste typ fem åren av mitt liv..




Och under hela mitt liv, har där varit en person som stått mig närmst..och sitter i mitt hjärta .. funnits för mig i ur & skur.. haft mysiga stunder med och även roliga stunder och party stunder! ja allt kan vi göra tillsammans, finns bara vi som har den dä'r "speciella humorn "känns som vi är lika gammla!

Det är min andra hälft helt enkelt! Min söta stora syster! tack för alla år du har förgyllt och kommer förgylla! ett liv utan dig är INGET liv! älskar dig mer än något annat! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: stora syster

mitt liv är inget utan dig heller lilla gumman! så fint skrivit! finns alltid här för dig<3 och du för mig. stor KRAM från big sis

Postat av: Anna

Härliga bilder! =)

2008-08-26 @ 10:35:57
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Liiniss

Hej Linisen!

Läste om det med valparna, såg oxå det i dag på Oprah, fy fan det var riktigt hemskt att se..tack för där fanns en bild på miG ;) saknar dig! PUss

2008-08-26 @ 23:16:03
URL: http://liiniss.blogg.se/
Postat av: carro

Thiihi, hade nästan glömt att du varit brunett hehe, nice. å ja, en del har man ju ändå varit med om de senaste åren. Å tänk om vi nt hade tagit upp kontakten så igen efter studenten, undrar vad som då hade hänt,å vem vi hade umgåtts med haha men d skulle nog varit jävligt dött skulle jag tro. har ju alltid kul med dig lilla sill, garvar alltid så man får ont i bugen:P men I Like It haha. pusss

2008-08-27 @ 17:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback