Fine-dagen!*

idag steg denna tös upp redan 08.00.. skulle åka in till molly i malmö o fixa håret! var duktig o körde in idag! läskigt men klara det! och hittade parkering direkt utanför henne oxå :) flyyyyt :)

blev nöjd med håret.. satte om slingorna och slingade min utväxt och klippte till luggen+ löshåret!

köpte en liten produkt med! såg ut som ett deo stick! man trycker ut lite silkes liknande grej genom det,. bra för håret och lägger ner småstrån och risighet!

.. när jag kom hem var det dags att fixa naglarna! satt där 1 timme.. hon är alltid så trevlig katharina som gör det =) blev jätte nöjd som vanligt! så nu kan ingen säga att jag inte är jule fin ;)

på tal om annat så vaknar jag vid 06.00 av att hela rummet skakar ! hjärtat började slå som fan..tänkte på jord bävning, men trodde inte det var möjligt.. trodde mer på en salt bil som väsnades utanför!!

men nä ett jord skalv! det senaste jord skalvet besökte SVERIGE 1904 sinnes va?!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fin du blev gumman :D Fast de är du ju alltid! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback