Friskt väder!

Idag är det minus grader och riktig vinter (fattas bara snön)

träffat emmis idag, gick upp o mötte henne vid tåget vid 13.00 tiden..klädde mig med halsduk, mössa, tjock jacka, varmfodrade skor sen var det lugnt o skönt att gå ut =)

satte oss på stationens smörgås butik o tog en fika.. jag åt god köttfärs paj med sallad och baguette till!
sen drack vi varsin kopp te o satt o snacka jätte länge..mys...

handlade en stor kanin gosedjur inne på affären bredvid.. sjukt len o fin :D inte jätte billig men kommer sitta gulligt i lyan sen..

sen visa jag Emmis runder i lilla höör haha.. gick en liten promenad.. sen åkte vi hem och hämtade bilen..o körde till city gross och handlade..

Alltid trevligt att träffa Emma!

nu ska jag snart käka, sen ska jag umgås med hansson ikväll !


GOTT NYTT ÅR PÅ ER OCH KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback