Goodbye år 2008 !

Ikväll blir det 3 rätters middag, vin & mys uppe i halmstad hos syster o janne ! jag o johan ska dit ikväll :) ska bli skoj!

Efter varje år som går blir man klokare,förstår vem som är ens riktiga vänner,blir äldre,provar nya saker,växer.. och.. kan mer förstå saker man inte gjorde förr.. ja man börjar väl bli gammla antar jag ;)

och för var dag och vart år som går är det längre sen jag förlorade min älskade mamma! men känns och kommer alltid kännas som precis! GOTT NYTT ÅR ÄLSKADE MOR! <3


sammanfatting av 2008 kommer här! ;

*Slutade på fogdaröd äldre boende (det bäst jag gjort!!!)

* osby festandet! hahah! =p

*fick jobb på Björkviks vårdhem (de bäst jag gjort!!!) fick timanställning, sen sommarvikariat..sen förlängt vikariat i någon månad :) fy fan sikken ställe! är så glad jag hamna där! kommer sakna det! lärt mig så otroligt mkt där, och förstått man kan ha skoj på jobb! lärt känna så fina o snälla människor, blitt vågligare och växt som person genom jobbet! gjort saker där som jag aldrig kunnde tro JAG skulle klara! av! t.ex sitta o prata o diskutera patient fall bland massa folk, (kardex) kört stor buss, kunna klara av psykisk sjuka ungdomar och gammla! fått så mkt beröm av alla :) ÄR SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV!

och med tanke på mitt beröm i jobbet, så förstår jag att jag gör rätt som läser till Usk! :-)

* en mindre kul grej...................avlivade poppe hunden :( <3<3

* fyllat 20 !!! :D haft en jätte fin födelsedag!

* Rest till rhodos med syster yster, blev jätte sjuk, men ändå fina minnen!

* gjorde världens finaste hår förlängning i maj =D

*lärt känna nya männsikor under sommaren! :) elin, jobbar polaren ;-) Emma, från hässleholm :) och massa killkompisar i hässleholm!

* dunder festen i ljungstorp med carro,johanna & therese! det var skoj som tusan!!!

*SHOPPAT SOM FAN UNDER HELA HÖSTEN!! *ångest lite* =p

* Massa festande..

*kräftskiva i H-stad och sen ullared ;:D

* årets höjdpunkt kanske, i slutet av september började jag umgås med johan o hans kompisar :) sen i okt,nov började det bli allvar :) som slutade med att jag idag har världens gulligaste POjkvänn !!!! <3<3<3

*passat en hund :) lille gunvald

* ändrat om på rummet

* stort 20+25+50 års gille i jularp!

* jannes syster heidis 30års fest i sthlm ! mkt trevligt!!!

så ja det har varit mkt skoj.. syrran har ju också en karl! (janne) så är skoj med nya familjemedlemmar =)

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! SKA BLI SPÄNNANDE O SE HUR 2009 BLIR!

blir ia.f flytt till H.-stad och plugga till undersköterska =) mkt börjar hända nu!

*****












Kommentarer
Postat av: Ellen

Oj ska du flytta Laiiner? Känns de bra? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback