Hässle pässle!

börja med att vakna bredvid min "mann" mysigt värre.. men han skulle upp o jobba så blev ensam kvar i sängen kall :S
men julia kom och joina så blev genast varm igen :D ville fan inte gå upp sen, låg så underbart mysigt med kisen! men men någon gång måste man ju upp haha! regnigt o jävligt ute!

käka frulle, sen satte ja mig vid datorn ett par timmar.. la upp massa bilder sen helgen, bloggade m.m..

sen körde jag hem till Emma i hässleholm! Min kära fucking jönsson vän :)

haha vi har massa skit för oss.. vi båda är ju fucking jönsson.. och sen kom vi på att ist för att säga hänga, kan man säga dingla typ som.. "tja! ska du hem till mig o dingla?" hahahah, för man dinglar ju om han hänger ;P aja.. skit samma :P

och sen grej till, en killkompis till oss kom på i somras att alla mobiler kan stava till ordet: dubbelfitta! hur det nu kan vara inprogrammerat i alla telefoner e sinnes! det borde mam gå ut med i media för fan! haha och den som upptäckt det är oxå lite störd, suttit o knappat in alla sveriges sjukaste ord på mobilen eller? haha

PROVA DET I ALLA FALL! DUBBELFITTA

Jag & emmis har idag jul handlat i stan :) så mysig hässleholms stad är! handlat små klappisar =) sen lagade vi röd linssoppa :) mkt gott! och drack te.. sen fick vi ett ryck att baka kladdkaka med peppar kaks smak :-) svin god blev den!

så vi hara allmänt handlat,myst,fnissat,lagat gott idag <3

I morgon blir det NovaLund med elli! handla de sista klapparna! :-)







Kommentarer
Postat av: Ellen

Ha ha ha ha! JAG DÖR! dubbelfitta! Why lixom??

Hur mår du nu för tiden laiiner? Längesedan! Ses vi på julejäggan måntro?? ;-)

Postat av: fucking jönsson

ah, du är för go du! :D så kul att leka med dig, alltid! vi hörs igen i helgen :) ha det fint, PUSS! <3

2008-12-11 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback