Helgen i korta drag..

I Fredes Var jag ju först och fika med elli på smörgåsbutiken :) åt varsin sjukt god köttäfärs paj..med smält ost i mmm vad gott! fick stor sallad till och vitlöks dressing och en halv baguette! blev sjukt mätta..och sen en varm choklad på det! kunnde knappt gå haha! men det var mysigt :)

sen på kvällen kom Johan och hämtade mig..åkte hem till honom.. käka middag där med hans familj..
sen åkte vi ut till hans verkstad i stehag..haha lina skrulle skruva på volvon :D haha.. tyckte jag var rätt duktig faktiskt :P var nog bilmekaniker i mitt förra liv :P

blev helt sjukt svart om händera och oljig.. men efter många om och men.. vi hade skruvat av och på spännt generator remmen, fyllt på olja och vatten m.m.. , pumpat upp däcken..sen skulle vi se om den gammla bilen gick o starta, som hade stått i ett år!

haha gick väl en bit, sen var det nästan så vi fick putta skitet hem! haha men skoj var det!

sen Lördag jobbade jag 7-17.. mördar tid.. sen hem duscha snabbt.. sen skulle jag,johan,johan.tommy & rebecka ut o käka.. vi käka från elan, men satt hemma hos lövendahl o åt.. han har en egen bar hemma, så ni kan ju tänka vad karlarna drack! jag o rebecka drack inget, så vi fick stå ut med de dryga! :P

men det var rätt trevligt.. för alltid när vi e kommer vår kassa humor fram, så vi garva ihjäl oss ett flertal ggr!

söndags: jobb 11.30-21.15.. så igår hände ingenting... sov länge idag, var helt utslagen på nåt sätt...

nu ska jag jul pynta tror jag! annars blir det nog aldrig gjort!!

Puss hej o svej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback