JUL REA *

den 26 var det som att vakna upp från de döda.. sov sjukt länge.. och var bakis..

så det fick bli shopping dagen efter den 27...

så körde jag,johan,rebecka,carro och johans lille bror till center syd! var trevligt! så kul att gå i affärer, fast drygt o va så många..blev lite gnäll tyckte jag =P

johan slog på stort! massa kläder och parfym m.m.. men behövdes :) handlades mest inne på New yorker! dem hade snygga kläder!

jag handlade: 2 tröjor på new yorker.. 2 par öronhängen på glitter och shampoo,balsam & inpack från S-factor TIGI skit bra o luktar gott :-)

var trevligt att åka till center syd.. längsen man var där! och vi kollade på mina chinchillor inne i djuraffären som vanligt! såå söta, johan e med på att köpa en sån sen :D:D <3










... Nu flyttar vi till Halmstad den 15 januari gått folk! sen börjar jag skolan på måndagen veckan där på sen! önska lycka till!!!!

Kommentarer
Postat av: carro

Good Luck my friend, kommer säkert gå huur bra som hälst:) (Lyckospark i röva:)). Jag får väl oxå ta å skaffa mig ett liv å ta mitt pick å pack å sticka nån dag:D haha. Men längtar tills jag får se lägenheten, hehe spännande=) kommer upp å hälsar på när du minst anar d så du vet:) puss

2008-12-30 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback