Julafton-08 <3

Igår var det då den efterlängtade julafton! =) haha!

dagen började med lite jul stök, matlagning m.m. (eller ja för daddy) sen kolla man lite på kalle.. och gjorde sig i ordning!
Mormor o morfar anläne vid 16.30.. då var vi jätte hungriga!

Så nästa direkt högg vi in på mauden! såå gott, massa mat i stora lass.. julmat är sååå gott! åt oss proppmätta.och inte nog med det så åt vi massa tryfflar och after eight och paradis ask m.m. :P och nötter! och gröt då givetvis.. (fast den hoppade JAG)

..sen var det dags för julklapps utdelnigen... fick så fina grejer.. janne fick agera santa claus! med sin stukade fot haha!

lägger bilder nedan på klapparna och på kvällen :-) !

Av följande personer fick Lina;

av mitt kära jobb ,björkvik- en salami korv och en ryggsäck :)
Pappa- pengar
Syrran- almanacka och salt/peppar kar
Janne- små is björns ljus :D
Mormor & morfar- pengar, choklad
Eleonore- present kort på IKEA och små päls lamm kyl magneter :)
Rebecka- te,massageolja,tvålar
Carro- mönstrade koppar och röda örhängen (ploppar)
Emma- en sjukt god godis luktande dyr body lotion :)
Johans föräldrar- present kort på GINA 400:- och en mascara master piece MAX från H&m så snällt!!!!
Johan- replay parfymen :) och en morgon rock i siden

.. senare på kvällen gick jag,emma och janne hem till johans mormor och träffa hans familj lite o byta klappar :) så trevliga dem är!

sen la vi oss vid 00.00 tiden kanske.. och idag jobbade jag 7-16! var jätte mega trött! men tjänade dubbelt upp ;D

snart dags för lite jul mat igen :) sen JULJÄGERS!!!




Kan berätta vad ja köpte till mina nära & kära oxå =)

till pappa- trisslotter och choklad
syrran- en hårinpackning från matrix, presentkort på GINA och ett doft ljus
Johan- presentkort på jack & jones
Johans föräldrar- en jul blomma!
elli- body butter
becka- fot fil och dusch borste
carro- presentkort på DIN SKO
Emma- body lotion

sen bytade jag nog inte med fler!


PUSS PUSS







Kommentarer
Postat av: emma

:D god jul i efterskott! :) najs att du fick replayparfymen!! :D vi hörs snart snäckan! <3

2008-12-26 @ 21:35:14
Postat av: Anonym

psst, dem e rosa ditt surspån HAHAHA

2008-12-30 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback