Nu har man gått och väntat länge på detta =)

ja..mina kära vänner...

från och med nästa år är jag HALMSTADS bo =)

flytt 2009-02-01 men kan bli tidigare!

ska plugga till USK där uppe.. precis som syrran, kommer bli skoj att bo så nära =)

och har hittat och fått en skit fin 2:a =) är mkt belåten! kunnde inte blitt bättre.. har tur med mig för en gång skull!

och johan, min älskade flyttar givetvis med =) han ska jobba där uppe...

idag var vi och skrev på papprerna inne på HFAB =) känndes så kul! så mkt som ja längtat efter egen lya! och nu har jag det! + världens sötaste o snällaste kille =) jackpot!

valde nya tapeter till lägenheten med, för den ska omtappesera.. grönt i köket.. snygg mönstrad grå i sovrumet, vanlig vit i vardags rummet för där ska vi måla fond vägg! och sen vit med mönster i hallen.. blir nog bra.. har både en dusch och badkar =) så stor o fin toa.. och stooor balkong=) och stort kök så ja kan laga till ett helt kompani :D

sååå najs vi kommer ha det till sommaren där uppe :D

- kommer aktivt besöka höör och festa ha ha och mina vänner vet att dom är välkommna upp när som! och johans oxå ;)

på tal om annat så är alla klappar klara, kommer bild nedan!





Kommentarer
Postat av: Liiniss

Gud vad kul! Man får gratulera! Puss & Kram Liiniss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback