Helgen!

Kära dagbok!...

denna helgen har varit väldigt lugn, men det behövde jag efter det som har hänt nu! torsdagen var ju fruktansvärd.. tog bort vår älskade lilla hund =`( känns sjukt jobbigt och vara hemma.. men ändå på torsdags kvällen tog jag steget o hängde med carro o johanna för att kolla på grabbarnas hockey! väl där inne, träffa ja hansson, zander mackan o c.o! fick en stor kram av hansson (som verkligen förstod en ) kännde att ja blev ledsen, men fick anstränga mej.. matchen spelade dem lysande=) som vanligt! väl hemma, ringer hansson..och frågar hur e d egentligen lina? då kunnde ja inte hålla igen, då grät o grät jag..=( han sa massa bra saker lyssnade och var så go! trösstade mig verkligen genom tlfn! han har varit ett bra stöd för mig nu dessa dagar!

Fredagen började med att ja vaknade , ville inte kliva ut bara grät o grät.. paniken kom dagen efter! pappa körde in senare o lämnade vovven på kremering! men först såg jag på honom en sista gång o klappade honom, usch kännde hur tårarna kom.älskade popps! <3

efter några timmar kom hansson o hämtade mej, han tyckte ja berhövde äta lite, så han bjöd på mat ute i höör.. kämpigt för mig o äta eller bara prata, men han förstod o lät mig prata när ja kännde för det.. annars satt vi bara där.. han var med mig ia.f.. tryggt... sen gick vi två timmar i skogen! härigt och komma ut...

på kvällen skulle gänget festa på Puben i höör.. men ja orkade inte.. så hansson offrade sej för min skull! vi satt hemma hos honom hyrde en lite film o kollade på lets dance o bara snackade! trevligt!

sen lördagen blev lika lugn.. hansson,jag,carro och therese körde o beställde mat på Höörs restaurangen! god mat som vi åt hemma hos carro sen! kollade på melodi festivalen! knappt dryg ..:S

sen började helgen gå mot sitt slut.. hade fått några skratt ia.f. hansson har typ samma humor som ja + lite roligare :D haha! har fått massa röster på hvudet nu från han, han kan ju härma alla för fan :P hehe

det är verkligen så kom vi fram till igår att hansson kommer alltid för tidigt o Lina alltid för sent! haha...kan misstolkas!

Vihn.. som äger videobutiken i höör..är en lite chippe! hansson kan exakt härma hans röst! ett litet citat:
" oh helvete! e de hansson den långe jävlen! han kommer hit o stoppar den lilla jävla kina mannen i papperskorgen"  haha o så den rösten till helt sjukt..

nu är det söndag och ja har varit o pysslat om hästen! vi såg att hon tappat en tand :S så vi kunnde inte rida..vetrinären skulle dit i morgon! tur jag o mikaela upptäckte det! stackars MOLLY!

men men.. nu vet ni lita till..



saknar dig gubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback