kluven person!

det är jag det! en mkt märklig person har jag blivit.. tror det beror mkt på efter det tog slut med mitt ex...
det har varit en tuff tid efter d.. väldigt tuff tid för mig.. men ju mer tiden gick ju bättre blev mitt liv kännde jag ! ångrar inte att det tog slut, det var nog det bästa för mig! och jag har gjort så mkt saker efter de.. och fått så mkt nya vänner och haft/har det sjukt roligt =) kunnde inte bli bättre egentligen..

men jag har blivit så kluven..kan aldrig bestämma mig eller tag ett steg! då e jag rädd att hela livet ska rasa eller att det bli fel.. men det finns alltid en utväg.. man kan avsluta det igen om det inte skulle kännas rätt.. men va fan :S

jobbigt o känna såhär.. sen tänker jag o lyssnar FÖR mycket på andras åsikter! borde skita i det egentligen.. det e ju mig o mitt liv det handlar om! det är jag som ska bli lycklig!


vafan..varför? känns som allt e förstört nu.. man kan inte ta tillbaka något som redan skett.. så typsikt mej att inte tänka mig för..


Kommentarer
Postat av: Jessica

vad med och tävla om en ny design på din blogg :)Antigen om
du har egna önskemål, eller den design jag har lagt upp i inlägget. http://jyees89.blogg.se/1203088644_tvling.html

Postat av: atena

alla sådana beslut och steg är sjukt jobbiga ;/ tror man förändras mkt pga det.

2008-02-15 @ 16:46:03
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: mormor ia =)

du har så rätt gumman, du ska lyssna på dig själv, ta inte vid dig av folks kommentarer! Du kan lyssna såklart, men det är du som ska leva med dina beslut inte nån annan =) älskar dig mitt frö!!

2008-02-16 @ 12:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback