Linisen & Linisen på Nova!

tuppen gal 09.50 då Lina josefin jösson steg upp =D haha.. duktigt av mej! satte mig ner o åt frukost, satte på datorn o börja söka lite fler jobb.. hitta ett roligt jobb där man säljer barnleksaker, typ på homepartyn o så.. det var en heltidstjänst! och då kör man runt i hela skåne! kan nog vara intressant!

men men.. klockan blev fort 14.00 och jag åt lite lunch! gjorde en god fruktsallad m keso och åt en knäckemacka till..

sen stack jag o hämtade Linisen! redo var hon! körde till Novalund! vi hittar fort.f inte i gångarna fast vi varit där 100 ggr nu! haha!

stack in om Gina, H&m,KICKS,BIKBOK,DinSko,skivaffärer,expert,apoteket m.m...

hitatde ju lite smått o gott, vissa grejer var as dyra :S men var tvungen till att ha ett par ordentliga jeans! så det blev LEE! och dom är inte billiga!

fyndade oxå: en tröja,T-shirtar,koftor och en poncho inne på Gina! T-shirtarna har jag tänk ha typ när jag bara går hemma eller om man jobbar inom vården typ.. där man inte visar sig så mkt..

sen handlade jag en jätte fin grå tjocktröja och mina mörka Lee jeans inne på BIKBOK!

sen blev det mousse,spray och en ny mascara inne på H&M! en mascara med 2in1! vanlig svart på ena sidan och silver på andra, en nyhet! kan bli spännande! =P

och sist men inte minst handlade jag faktiskt ett skivfordral eller vad det heter, sånt man sätter bakom solskyddsskärmen i bilen, kan behövas, har så många skivor som bara ligger o slängs runder i bilen!

sen var det dags för middag! för min del blev det lax/räk paj med grönsallad! mums =)

sen tickade klockan och vi for hemmåt! en trevligt dag med skratt, skitsnack och vilsegående! och gooood maud SÅKLART !

gissa vem som har tomt på kontot nu :( och jag har inget jobb! fan osså.. det suger..

pusshaaaaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte mig skymta lite kläder som jag också har! skumt man råkar köpa samma va? nää inte på gina. Mina lee jeans jag köpte i malmö är jätte sköna, så du lär bli nöjd med dom. Den ponchon har jag ju
igrå och den randiga tröjan har jag i rosa/vit. Jätte skön. Har en ljuslila kofta med, såg lite ut som en du med har. Gina har mycket tyvärr. Får hålla mig därifrån på ett tag känner jag. Men hade med velat shoppa loss!! kram från sis å zorrs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback