Måndag=soldag!

igår sken solen som bara den! och det var min och Linas dag! vi stack in till eslöv o hämtade våra skor hos skomakaren! dom blev ju fina ! lämnade in mina nya guld pumps, verkade inte som om dem gick att rädda :`(

sen stack vi hem, gick en runda med poppis, och upp om kyrkogården o så.. Lina ville se mammas grav! hon tyckte givetvis den var fin! vi är mkt nöjda med hennes gravsten! vi la ner hela våra hjärtan på den jag o min syster! Skönt o ha en plats till henne, vill inte hon skulle ligga i minneslunden lixom..

Saknar dig oerhört mammsen! du var mitt allt, verkligen mitt allt!!! <3
suck...

....senare på kvällen lagade jag o Lina lax=) vi åt lax med bakpotatis och en stor grönsallad! och till det hade vi två olika rörer/såser! en med stekta champinjoner o creme bonjour och en med creme fraiche och rödlök och brieost! mkt gott tyckte vi ia.f =) åt så magen stod åt minst fem kanter..:P

sen på kvällen kom hansson en sväng! trevligt, som alltid att träffa honom! vi är rätt tramsiga både han o ja hehe.. han berätta lite grejer som hänt på jägers..vilket lina har glömt, kanske för att ja var för full? har aldrig haft så mkt minnesluckor som denna ggn! kunnde knappt stå på benen!

men han berättade att när vi skulle gå hem hittade ja inte mitt blåa kort till jackan! så ja slängde upp hela min väska på bar disken o där la ja upp allt ja hade o ägde! hahaha.. så gör man ju inte.. någon kunnde ju tagit de.. lide pinsamt..haha, men ja fatta noll:P ja brukar alltid säga o göra skumma saker när jag blir så, kul o höra i efterhand.. fast d berors på vad det är haha..

sen när vi kom utanför..hade ja stått o sett ledsen ut.. så fråga hansson vad är det Lina? då svarade jag: hansson! ja ? ja har kort hår!!!! haha han bara jaa vet lina det gör väl inget? jo! .. sen sa ja inget mer.. haha!

störd!

och när vi skulle åka hem, ville hansson ha skjuts, men de var för trångt! då sa jag visst att vi kan klämma in hansson, sen kör vi ! klämma in? ahha han är inte den lille killen han är lixom 2 meter lång :D haha lina lilla..

Citat av Lina & hansson:

Hansson= " Tänk om man blev levande begravd!
Lina= ja, fy fan!
Hansson= Det är nog det värsta som kan hända :S
Lina= ja! man hade nog aldrig kommit upp!
Hansson_=nä, inte levande ia.f!
Lina= nä inte död iheller! "

HAHAHAHAHA

det tyckte vi va jätte kul haha :P hansson är en mkt bra killkompis till mig, för er som inte vet! :)


Linis & Linis =) <3



Hansson o lite Lina..haha


Älskad föralltid... Mamma! <3<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback