Mysig Onsdag=)

Igår vaknade jag av att Hansson ringde och väckte mig kl 10.00! så det var bara att vakna till liv, hur trött jag än var.
satte mig o åt frukost o sände iväg ett litet mess till mikaela.
hon svarade direkt. Dagen innan hade vi bestämt att ut o gå en långpromenad i skogen, men vädret visade sig inte vara på topp! utan snarare tvärtom! massa regn och rusk.

hon frågade mig om jag ville följa med till södala o simma o basta istället! ja men visst! så jag anlände till henne vid ungefär 13.00 tiden.. vi satt hemma hos henne att tag, pratade med hennes mammi m.m... som jag tycker väldigt mkt om! hon påminer så mkt om min mamma!, och henne kan man prata med allt om..

sen vid 15.00 begav vi oss dit! stannade o köpte baguetter o kakor o dricka.. gick in till badet, började givetvis käka=) haha.. det var det mesta vi gjorde tyckte ja :P sen simma vi några längder! skönt! sen blev d bastning och deeptalk!

sen körde vi hem o stannade på vägen o köpte: bananer,fryst mango & jordgubbar och vaniljyoggi..
vi skulle göra smootie=)

kom hem, o där vänta hennes mamma, som skulle laga middag!

fick jääääätte god mat! hennes mamma stekt lax, och gjorde en god sallad till som bestod av typ: babyspenat,tomat,gurka,valnötter,vindrvor,fetaost,äpple och rå lax över ! mmm.. så gott o så duktig hon alltid är på mat
till efterrätt blev d min o mikaelas smootie... usch så mätta vi blev...

sen satt vi allihopa o kollade på DR.phil , men in trees, glamour m.m. =P

en trevlig kväll igår!

idag blir d träning .. mina 3 pass står på tur !

( varje dag inser man mer o mer vilket helvete det var, och att det inte var normalt, man var psykad o trodde att d skulle vara på det viset . men det var inte okej. den där klumpen i magen bara växte o växte.. fy fan vad glad jag är nu att jag mår bättre och att den där klumpen snart är helt borta!

men jag.. ja jag kommer aldrig läka helt.. jag har blivit förstörd

Mitt hat börjar lägga sig lite.. tror det finns dom som är bra.. börjar bli lite mer mottaglig..

men jag säger bara det: att ALDRIG MER! nä aldrig! börjar bli lite starkare...)


Kommentarer
Postat av: ia <3

"läker tidvis bit för bit men det är på rätt håll,
upp med det smilet igen och visa vem som
du verkligen kan vara när du står på båda två,
och när allt känns bra och lyckan hittat hem
då mår du så"

älskar dig mitt frö

2008-02-28 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback