Naturligt,vackert, och skogen <3

Idag steg jag upp, ännu en dag hemma! utan vovvi =`( .. som tur var ringde mikaela när jag satt o åt frukost! hon hade heller inget o göra.. så hon föreslog att jag skulle köra him till henne, så kunnde vi gå i skogen med hennes hund! så varför inte? skönt o komma ut! så jag var där vid ca 14.00 tiden.. och ut gick vi, helt okej väder.. var nog ute i Tjörnarps skogen i 1,5 timmar=) hääärligt!

vi gick o snackade om gammla mindre bra tider! usch, vi har haft d lika dant i en viss situation! tur vi kom undan och över det båda två till slut....

så sjukt underbart tycker vi båda att det är att gå i skogen! så vaker o fridfullt! vi vill aldrig bo inne i en storstad! nej, för mig måste jag bo på landet eller i skogen..:)

mikaela hade med sin dunder kamera, en sån fotografer har, hon e så duktig på o fotta..:) vi fottade oss själva och träden ,skogen och hunden!

vi hade inget smink på oss någon av oss! men så fint egentligen att vara helt naturlig! det är ju så man ser ut ju! så naturliga ute i naturen! kunnde inte bli bättre!

bilder här nedan..

varit o dansat idag på gymmet! blev latino dans :) skoj!

// Linis-<3




-efter skogs turen körde vi och handlade lite frukter o så.. bananer,mango,jordgubbar och yoggi! vi skulle nämligen göra en smoootie! mmm! sjukt god,fast mikaela skulle hälla i honung, men tror fan ikke det var honung? haha.. de smakade o lukta som bikabonat! haha.. så eftersmaken blev mindre god.. :P

Kommentarer
Postat av: mormor

awww så mysigt vi hade det! Detta måste vi göra om! Nu bär mina ben snart iväg till Ekbacken hahaha =P love you my seed

2008-02-13 @ 10:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback