Ny vecka, nya tag!

då är det redan tisdag! shiit tiden springer iväg! igår var det måndag, då var jag hemma, städade undan lite, plocka tvätt o.sv! sen satte jag mig vid datorn, kolla fler jobb.. men hitta inget! =/

o på kvällen kl 18.00 cruisa jag ner till gymmet körde ett body pump pass=) alltid lika kul.. Ann-sofi är så rolig (tränaren altså) och bra musik har hon oxå! och as grymma övningar, man får verkligen träningsvärk! skönt!

idag är det tisdag.. och har varit inom city gross med carro en sväng, hon skulle handla hårfärg, och jag hittade massa billiga DVD filmer.. handlade 3st för 99:- så nu har ja oxå någon DVD film! haha!

ikväll blir det träning igen, dans-aerobics  väldigt roligt!!

nä nu ska jag hitta på något annat!

dagens låt: Mika-lolipop.. den gör en rätt glad!

:) :) :)

image772

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lide sjukt, d gav inte nån färg alls på d indiska skitet HAHA men men, nu har ja nyss tränat me=) nice

2008-02-26 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback