Valentines day!

jahapp.. ingen speciell dag egentligen.. ja undrar som så många ANDRA UNDRAR.. varför ska man älska någon mer just idag än någon annan dag? trams... det är bara för affärerna vill sälja massa blommor,kort,choklad och prylar m.m.. bara för att tjäna pengar! så kasst!

idag har det varit solsken! såå mysigt.. jag och mikaela har varit ute o pysslat med pållen. sånt härligt väder! först körde vi inom CITY-GROSS och handlade lite till henne.. vi tycker hon fattas så mkt! vi köpte: en jätte fin rosa/svart ryktborste, hovfett,pälsglans och några svampar och ett gummibett med äpplesmak.. det e så kallt nu med sånt stålbett, tror hon tycker d e skönare i munnen med sånt här bett..

åkte ut till lilla mollan, som sprang i hagen! band fast henne där ute.. så skönt.. gjorde henne fin i pälsen och om hovarna=) de behövdes! massa pälsglans och hovfett! sen klippte ja henne=) (se bild nedan)

såå fin hon blev, tanten som äger henne blev glad :)

sen efter besöket där körde jag till blomsterverkstàn och handla en jätte ros till mammi! med grässtrån och vita blommor runt om! och ett fint kort som ja skrev på, de låg i plast, så ja bad expediten tag av det o sätta på kortet, för jag sa att jag skulle lägga det på en grav.. hon såg så paff ut när hon såg att de var till min mamma.. hon blev väldigt nere hon i kassan.. de är en chock för många som inte upplevt de, dom kan inte förstå det..

"sin mamma förlorar man när man e gammal" men nädå, de är vanligt att man förlorar sina föräldrar vid ung ålder nu för tiden.. J'VLIGT HEMSKT ÄR DET! usch vad ja saknar dej mamma... men nu ligger rosen på din grav o sprider kärlek till dig!

ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA, GLÖMMER DIG ALDRIG <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fint gjort av dig Linisen, din mamma uppskattar det!! .. Finns för dig!. Älskar dig Linisen!

2008-02-14 @ 16:29:06
Postat av: Slellen

Nauw så sweet av dig. Hon glömmer aldrig dig heller!
Men du, den där gåsen bredvid pållen på en av bilderna. Är det honom du snackat om innan??? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback