GOTT NYTT ÅR!!! ***

nu är det 2008! känns konstigt.. men hoppas det blir ett bra år för min del!
Nyrås afton firade vi i crilles stuga,. 23 pers..jätte mysigt! det var crille,calle,zander o jonas som stod för festen!
maten bestod av fläskfile kött, potatis gratäng, brunsås o grönsaker! och till efterrätt fick vi en blanding av olika bär och grädde... grabbarna som ordnade festen gick runt o fråga om påfyllning i glasen hela tiden,. och om vi ville ha något mer, så trevliga=) hehe.. gentlemen dem dära =P

satt o åt o snapsade som tusan, sjöng som aldrig förr! haha.. såå roligt det är! alla blev fulla o glada, vi dansade och hade kul! sen vid tolv gick vi ut o kolla fina raketer =) fick massa kramar o pussar : )

mötte oxå Lilla Linis där ute =D

fin kännde man sig, fin klänning, fina smycken, fin frisyr! (Tack till carro) fast lockarna gick ur under kvällen, händer alltid!! =/ och fina naglar hade man ju!

jag låtsades ja var bartender sen på natten, stod bakom sprit bordet, o hällde upp massa drinkar, haha fast ingen vill ha mina ;) haha usch vad ja svinade! men riktigt roligt, sen var jag lite dj med ;P

lägger upp lite bilder nu, har fler att få sen! lägger upp dem då =)

Puss på er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback