Illa, jag mår illa :S

har mått illa nu i några dagar.. går ente över..skit jobbigt.- känns som ja ska spy hela tiden.. men gör det inte.. inte varit hungrig heller.. känner inget..  *bläää*

jätte jobbigt o må såhär, känner att ja bara vill ligga ner hela tiden..

Var hos Molly frisör innan i förmiddags.. slingade utväxten o klippte mej o tog ut löshåret.. typ förgott?? tror d ia.f.. snackade om min lilla sköthäst och om hennes hästar! och om galna tanter! haha !

sen körde jag til mormor & moffe <3 kom nästan precis hem, varit där hela dagen..de har proppat i mig massa mat, usch jobbigt när man mår såhär.. inget hjälper heller..

alltid trevligt o prata om allt möjligt med mormor.. hon vill ju så gärna veta vad vi gör o hur vi har det o.sv..=)

nu ska jag coola vippen..=/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback