Lets Dance (!)

var Hos Lina igår vi hade en liden dejt : D mkt trajvligt! Vi stack till Ica för att inhandla tacos! och lite godis..
kom hem satt vid hennes laptop o nörda oss, kollade tv.. sen vid 17-00 snåret börja vi med maten, jag tog med mig en flaska vin som vi skulle avnjuta till =) maten var skiit god! Lina gjorde en as god guacemole till..mm fan vad gott!

sen blev vi as mätta som vanligt.. men skulle ändå på godis skålen o kränga!

såg lets dance.. det var roligt..många är skit duktiga! jag hejar på MAT-TINA!!! så gullig hon e ! bra uffe åkte.. han var äcklig...

stormen började komma smygandes sen på kvällen, jag blev utkastad kl 23.00 linis skulle upp o jobba idag, var skit orolig hon skulle blåsa bort..=/ men hon klarade sig!!

ikväll blir d fest då ja med grabbgänget från höör : ) Och jag & caroline och linis då ju ! roligt!

Pusshaaaaj

(bilder här nedan.. även på fågeln roger =) haha från den låten: det var en gång en fågel...haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback