Lördag-fest!

ovanligt eller? haha nope! inte i Linas vardag nu för tiden.. allt e en stor fest hehe..eller inte.. på helgerna iaf.. men veckorna e dryga.. går mest ut på städning här hemma o träning på kvällarna o sen vakta o gå ut med vovven! jobb är där fan brist på!!!

men  men.. lördag då ja.. fest hemma hos johan malmgren i ett jävla stort hus! hansson var nyker han skulle upp o jobba.. han kommer o hämtar mig, så vi kan plocka upp Lina o carro o sen sticka dit.,. men han kommer en kvart för tidigt, arg som ett bi var ju jag då!!! blir så lack när folk e tidiga, blir cp-stressad! så stackars Hansson fick sitta bredvid en sur lina i bilen! haha =P

sen hänta vi upp linis o carro o väl inte hos linis snodde ja parfym, det hann ja inte ta hemma :@

anlände till johans place..satt o drack de vi hade..vin då ja.. sen bjöds d på  massa groggar..shiet..blev rätt mkt.. micke o pade kom inom en sväng =) lina åkte med dem hem sen vid 00-01.00 något.. hon skulle upp o jobba! haha o vad som hände på hennes morgon dag håller vi hemligt.stackare...såå bakis!!

vi andra släppte loss där sen på natten, hoppade i jaccuzzin allihopa! haha skit najs.. men as kallt var de ute ju..o den stod utomhus!! :S trodde jag skulle bli förkyld sen när vi gick hem på natten!! helt böta kläder...

efter lite bad,dans,skrik o mer sprit..dog festen ut..vid ca 04.00. jag o carro går hemmåt, helt yra fottade massa skyltar på vägen :P (bilder nedan) stack hem till micke, han sa vi kunnde ta lägenheten, han skulle ej vara hemma.. men väl hemma låg han där o snarka! så va gör vi ? palla gå till mig? nope! vi låg o trängdes alla 3 i hans säng ! haha

skratt, trams o fisar bjöds de på hela natten! galet!

dagen efter blev d skräpmat o fim kväll hemma hos micke! Jag,micke carro o nisse ;) mkt najs!

( på dem sista bilderna ser man att ja e nybabad ;) haaha)


PEACE <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback