Lördags fest at Crilles place=)

6 pers var vi hos crille igår.. jag, carro,hansson,crille,johanna o nickenyfiken=) hahha..körde bilar in till hörby, käka god kines mat... satt o flamsa o hade jätte roligt.. haha hansson så rolig.. han har alltid så rolig humor, o massa nytt o glötta sig med var gång :P han e rätt bra på o härma folk..precis som jag =P snacka om ekningar inne på dasset! haha :D

cruisa hem, kolla på the best of robert gustavsson typ.. drack mitt goda black tower vin =) o vi snapsade m.m. man blev helt väck! sen spela vi spel! jag tog med mig hamster spelet=) hahah tänk alla spelar d lide fulla! haha skit roligt var de.. alla bara kuta med sina hamstrar o fuskade genom banan! haha haha

försökte även spela mr X spelet, som ni ser på bilden nedan så bär ja mr x kepsen! haha men vi fatta inte spelet!

nä riktigt mysig/rolig kväll hade vi igår.. sen stack vi hem vid 02.00 snåret... kolla bilder nedan,jag snodde carros brillor! vi kom fram till att ja passade rätt bra i det ;P

säger bara en sak carro: FEEEED MEEE! haha

(Imorgon ska jag kolla sköthäst : ) ska bli såå mysigt.. en 14 år gammal travare.. en tös:) saknar ju ridningen! <3)


Kommentarer
Postat av: emma

Kul med sköthäst=) jag letar också efter en. Saknar det också mega mkt. Ses til helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback