Mycket tänkande!

Tycker det är vad jag gör mest om dagarna o nätterna.. kanske därför jag har svårt för att sova :S skit jobbigt är det... blir stressad av att tänka.. e rastlös.. undrar vad för jobb jag kommer få.. vad ska ja utbilda mig till? kommer jag skaffa kille? när ska jag flytta? och vart? (som jag så gärna vill) hur blir 20års dagen? kommer vår feta fest bli lyckad till sommaren? min nya sköthäst Molly, kommer det gå bra med henne? vill resa utomlands! till massa olika länder!! vill bli miljonär! vill göra så mkt!! shiit kanske inte konstigt jag e stressad om allt detta far genom mitt huvud varje dag? folk säger tag en dag i taget, allt fixar sig..joo men ja vill veta hur! NU! känns som ja inte kommer någon vart i livet..bara står still! jag o alla mina kläder o skor!! blir galen av att vara en shopoholic oxå..:S känns om ett begär!

så jobbigt..så mkt som inte e klart i livet.. man vill ju iaf ha jobb, kanske utbildning? vill för fan komma på vad jag vill bli!! gaaaah! sen kunnde flytta..och skaffa kille.. för om några år vill man ju faktiskt gifta sig o skaffa barn..

men men.. idag har jag varit grymt flitig! tränat mina 3pass idag igen!! Core,aerobics och powertrack! helt slut körd.. men skönt var det!

och jag har följt med Linis till City gross Och storhandlat! sen var vi i eslöv och lämna in våra klackskor på om klackning!

FINALLY!

image698image699

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback